Einde voetbalseizoen

Nu de coronamaatregelen zijn verlengd tot en met dinsdag 28 april a.s. is het voetbalseizoen 2019-2020 helaas definitief ten einde gekomen.

Dus geen trainingen en wedstrijden meer voor al onze spelende leden. Maar helaas ook geen voetbalkamp voor onze jeugd met de Pinksterdagen en geen huistoernooi op zaterdag 6 juni a.s.

Kortom een abrupt einde van het huidige voetbalseizoen.

Er is nu een schone taak weggelegd voor de Technische Commissies van de senioren en jeugd om te gaan kijken naar de nieuwe teamindelingen voor het komende seizoen 2020-2021. Zij zullen hierover gaan communiceren met de leiders/leidsters van alle teams om te vernemen welke leden beschikbaar blijven en welke leden eventueel de intentie hebben om te gaan stoppen.

Wij hopen uiteraard dat alle thans spelende leden beschikbaar blijven voor het nieuwe seizoen, zeker nu we bezig zijn met het opknappen van onze accommodatie (zie onze eerdere berichtgeving hierover met betrekking tot het 2e veld en de oefenhoek).

Mochten senioren toch onverhoopt willen besluiten om te gaan stoppen dan dien je dit vóór 31 mei a.s. kenbaar te maken bij onze secretaris Jan Harmelink (secretaris@ksv-vragender.nl of jan.harmelink@planet.nl). De jeugdleden hebben hiervoor reeds een mail ontvangen om dit vóór maandag 6 april a.s. kenbaar te maken, zodat de Technische Commissie Jeugd tijdig in overleg kan met Erix.

Tenslotte nog een verzoek mocht de Zwarte Cross toch doorgaan dan rekenen we weer op jullie hulp en inzet.

De gezondheid van een ieder heeft nu echter prioriteit en daarom blijf allemaal gezond.

Hoofdbestuur KSV

Jeugdbestuur KSV