Korting op winterpas bij Gelre Sports voor leden van KSV

Leden van KSV voetbal krijgen 10 procent korting op een winterpas bij Gelre Sports. Ze kunnen daardoor vanaf november 2017 voor 80 euro drie maanden onbeperkt sporten in het sportcentrum in Lichtenvoorde.

Normaal gesproken kost een winterpas 89,50 euro, maar KSV voetbal en Gelre Sports hebben in 2015 besloten te gaan samenwerken. De korting op winterpas is één van de acties van Gelre Sports voor de leden van KSV. Leden van KSV die maximaal één keer per week bij Gelre Sports willen sporten betalen 65 euro in plaats van 72,50 euro. Sporters kunnen in november of december 2017 hun winterpas abonnement voor drie maanden in laten gaan.

Bij aanmelding moeten leden van KSV hun KNVB pas laten zien aan de medewerker van het sportcentrum. Gelre Sports is gevestigd aan de Mercatorstraat 32, 7131 PX in Lichtenvoorde. Klik hier voor de openingstijden van Gelre Sports.