KSV/Erix JO13 speelt kampioenswedstrijd

KSV/Erix JO13 kan aanstaande zaterdag 30 november kampioen worden in de thuiswedstrijd tegen nummer negen Longa ’30 JO13-3.

KSV/Erix JO13-1G speelt tot nu toe een perfect seizoen. Het won al haar acht wedstrijden. Afgelopen zaterdag werd Neede JO13-2 met maar liefst 5-0 verslagen. In de derby tegen Longa ’30 kunnen de jongens en meiden uit Vragender en Lievelde de kroon op hun werk zetten door het kampioenschap binnen te halen.

Komt allen kijken en moedig de jongens en meiden aan! De aftrap op sportpark de Bult in Vragender is om 10.00 uur. „Het beloofd een leuke wedstrijd te worden. Als je niet komt kijken, mis je echt wat”, zegt speler Jeroen Hahné van KSV/Erix JO13. Leider Maurice Arink is nog enigszins zenuwachtig voor zaterdag, maar sluit zich hier volledig bij aan.

Het dreamteam van KSV/ERIX JO13-1 kan aanstaande zaterdag 30 november kampioen worden.