KSV JO9-1G wint opnieuw

Vandaag stond voor KSV JO9-1G de uitwedstrijd tegen VIOS Beltrum op het programma. De jongens en meiden waren goed aan het seizoen begonnen, want vorige week werd Vorden met 13-2 verslagen.

Om 11:00 uur begon de wedstrijd. KSV begon goed aan de wedstrijd en Vios werd meteen onder druk gezet. Echt grote kansen leverde dit niet op, maar het was wel steeds KSV die aan de bal was. Na 10 minuten was er even een time-out en hamerde trainer Luuk erop dat het overwicht ook in doelpunten moet worden uitgedrukt. Zo gezegd zo gedaan, want binnen 4 min. was het 0-1. De keeper kon het eerste schot nog keren, maar was kansloos op de rebound die Lotte hoog in het dak van het doel schoot. Niet veel later maakte Lisa de 0-2, waardoor KSV ook met deze stand ging rusten.

In de rust werd er vooral gezegd dat we zo moeten doorgaan. De 2e helft begon, maar het was juist Vios dat beter begon en ook binnen 6 minuten op 2-2 kwam. KSV was aangeslagen en gelukkig was er een time-out. KSV had nog 10 minuten om de punten mee te nemen naar Vragender. Na een goede aanval kwamen de 2-3. Maar Vios maakte binnen no time de 3-3. Lisa maakte niet veel later de bevrijdende 3-4 en KSV wist deze voorsprong ook vast te houden tot het einde. Er werden nog penalties genomen en toen gingen de jongens en meiden van KSV weer terug naar Vragender.

Supporter van de week: Prutje-peter