KSV verliest met 3-0 van koploper UDI in Enschede

KSV verloor vandaag met 3-0 van koploper UDI in Enschede.

Vandaag stond de wedstrijd tegen koploper UDI op het programma. KSV begon goed aan de wedstrijd. Waar al vrij snel de eerste kans voor de thuisploeg was, volgde KSV met twee goede kansen. Na een goed kwartier had UDI een grote kans om op voorsprong te komen. De aanvaller van UDI kon vrij doorlopen richting de goal, maar Wesley voorkwam de voorsprong met een goede redding.

Hierop volgde heen en weer wat kansjes, echter beide ploegen wist er geen te benutten. Vijf minuten voor het eind van de eerste helft had KSV een goede mogelijkheid om de voorsprong te komen. Jouke Elshof schoot maar net over.

Op slag van rust komt UDI op een 1-0 voorsprong. Ondanks dat er gevlagd werd voor buitenspel liet de scheidsrechter doorgaan en kon de 1-0 net niet van de achterlijn gehaald worden. Hierna werd er afgefloten voor de eerste helft.

Na rust was UDI direct opzoek naar uitbreiding van hun voorsprong. Ze kwamen beter in de wedstrijd, maar het blijft 1-0. Daarna was het de beurt aan KSV, die met 2 corners en een poging van Stan Gunnewick wat mogelijkheden hadden. Ook hier werd er niets benut.

Na 15 minuten in de tweede helft ging KSV de eerste wissel brengen. Tim Minkhorst werd gewisseld voor Wout Oonk. Vijf minuten later ontsnapte KSV aan een 2-0 achterstand. Het schot van UDI belande op de paal.

Weer Vijf minuten later kreeg KSV een vrije trap halverwege de helft van UDI, het schot ging maar net voorlangs.

Na 80 minuten stond het dan wel 2-0 voor UDI. Het schot op goal belandde op de lat, en werd in de rebound afgemaakt. In de slotfase was KSV nog gevaarlijk via Walter Overkamp en Tim Lageschaar, maar de bal werd weggewerkt tot corner. Vanuit deze corner bepaalde UDI via een counter de eindstand van vanmiddag, 3-0.

Helaas gingen er geen punten mee naar Vragender. Komende zondag staat er een thuiswedstrijd op het programma. Om 14.00u trapt KSV af tegen Aramea, waar voor de winterstop met 2-4 werd gewonnen. Tot dan op sportpark de Bult.