Word voor 1 april lid van de Rabobank

Beste leden en ouders van jeugdleden van KSV Voetbal,

In 2018 doen we net als vorig jaar weer mee met de actie ‘Hart voor de Achterhoek’ van de Rabobank. Ben jij klant bij de Rabobank wordt dan voor 1 april lid van de Rabobank. Ben je klant van de Rabobank, 18 jaar of ouder, maar nog geen lid? Wordt dan alsnog gratis lid van de Rabobank via www.rabobank.nl/lokale-bank/noord-en-oost-achterhoek/lidmaatschap/

Het kost je slechts twee minuten om je aan te melden! (zorg dat je rekeningnummer bij de hand hebt)

Door lid te worden, kun je straks ook een stem uitbrengen tijdens de actie. Vorig jaar leverde de actie KSV Voetbal 600 euro op. Het loont dus om lid te worden van de Rabobank.

Let op! Je bent nog géén lid alleen met je betaal/spaarrekening. Je moet je dan dus aanmelden vóór 1 april 2018.

Vervolgens kun je tussen dinsdag 22 mei tot en met woensdag 6 juni stemmen op KSV Voetbal. Je krijgt vijf stemmen, waarvan je er maximaal twee voor KSV Voetbal kunt gebruiken. De overige drie stemmen mag jezelf bepalen. Alle verenigingen die meedoen komen tijdens het stemmen in beeld.

Hopelijk wordt het dankzij jullie een geslaagde actie!

Vraag vooral ook je partner, vrienden, familie, buren en collega’s om zich aan te melden en op KSV Voetbal te stemmen.

Voor eventuele vragen en/of opmerkingen kun je telefonisch contact opnemen met één van de leden van het hoofdbestuur van KSV Voetbal. Of door te mailen naar ksv_voetbal@hotmail.com.

Met vriendelijke sport groet,

Hoofdbestuur KSV Voetbal