Voorlopige teamindelingen senioren 2020-2021

Helaas is het afgelopen seizoen abrupt ten einde gekomen door het coronavirus. Zie ook https://ksv-vragender.nl/einde-voetbalseizoen. De werkgroep velden is ondertussen druk bezig (geweest) om de velden speelklaar te krijgen voor aankomend seizoen, zie ook https://ksv-vragender.nl/update-werkgroep-velden-ksv/. Het laatste nieuws (d.d. 20-06) hierover is dat de velden begin juli gereed zijn voor gebruik. De nieuwe ontmoetingsruimte is ook bijna klaar voor gebruik.

Ondanks dat het nog niet helemaal duidelijk is in hoeverre er straks weer gevoetbald kan worden, zijn we ervan uit gegaan dat er vanaf september gewoon weer wedstrijden kunnen worden gespeeld. Onder welke voorwaarden, moeten we dan nog maar afwachten.

Er zijn aankomend seizoen een aantal veranderingen t.o.v. afgelopen seizoen. Grootste verandering is de bezetting van de technische- en medische staf van KSV 1. Jan Willem Rutgers is aankomend seizoen de nieuwe hoofdtrainer, en zal daarbij geassisteerd worden door Ruud Weenink. Luuk Molenveld wordt de vaste verzorger bij KSV 1 op de zondag. Daarnaast zijn we nog op zoek naar (een) extra grensrechter(s) die af te toe willen vlaggen bij KSV 1

Ook kunnen we aankomend seizoen een tweede 35+ herenteam verwelkomen, die op de vrijdagavond (7 tegen 7) wedstrijdjes gaan spelen.

Zie hier de voorlopige teamindelingen voor de heren senioren, en hier voor de dames senioren. Mochten hier vragen over zijn, dan kun je terecht bij (één van) de leider(s)/trainer van het team waar je nu bent ingedeeld. De betreffende leider zal indien nodig contact opnemen met Bestuur / TC.

Voor een kleine vereniging als KSV hebben we een relatief groot aantal senioren heren teams: 5 op zondag en 2 op vrijdag. Bij sommige teams kan de bezetting soms wat krap zijn door blessures, of door een leeftijdsgrens (zondag KSV 5 (40+) en vrijdag 35+). Om alle leden en teams wekelijks te kunnen laten spelen, wordt er soms een beroep gedaan op ieders flexibiliteit en begrip. Dit is de afgelopen seizoenen erg goed gegaan, en we hebben er alle vertrouwen in dat we op dezelfde voet verder kunnen gaan. Alvast dank daarvoor!

De eerste bekerwedstrijden (geldt voor heren KSV 1 en 2 en Dames 1) zijn gepland in het laatste weekend (29/30) van augustus. De eerste competitiewedstrijden voor alle teams zijn gepland in het weekend van 19/20 september. De KSV-selectie zal in juli beginnen met trainen. De training van de lagere elftallen (KSV 3,4,5 en 35+) zal naar verwachting begin september beginnen.

Allen een prettige zomer gewenst en hopelijk zien we elkaar snel weer op (het vernieuwde) Sportpark De Bult!

Een sportieve groet,

Bestuur KSV.