Wederom goed nieuws voor KSV 4

Na het behalen van de titel van speciale sporter van Oost Gelre eind april is er weer goed nieuws te melden. Want zoals premier Mark Rutte deze week bekendmaakte is de buitensport vanaf 1 juli weer toegestaan. Waar vanaf half maart  heel voetballend Nederland op slot ging kwam er voor de sterren van KSV 4 abrupt een einde aan hun succesvolste seizoen in jaren. Jarenlang was de ploeg van leiderstrio Lageschaar/Spexgoor/Ikink het lachertje van de seniorentak van de plaatselijke voetbalclub. Maar door jarenlang intensief trainen en een paar goede versterkingen in de afgelopen jaren was er dit seizoen tijd om te oogsten. Maar het corona virus gooide roet in het eten.

Maar de spelers van KSV 4 bleven tijdens de voetballoze periode  niet stilzitten. Diverse spelers maakte de nodige kilometers op de fiets of ter voet. Ook werd een voetvolley toernooi georganiseerd om het balgevoel bij te houden/schaven. Tijdens deze bijeenkomst waar men natuurlijk rekening hield met de gestelde voorschriften en ook de 1,5 meter regel werd keurig gehanteerd. Maar voor sommige spelers is dat niet iets nieuws omdat ze dit ook op de zondagmorgen aanhouden qua mandekking op het voetbalveld.

Tijdens deze bijeenkomst werd er door middel van een quiz teruggeblikt op het afgelopen seizoen. Deze vragen werden het beste gemaakt door Luuk Molenveld, die alle vragen goed had. Ook werd er gestemd voor de speler van het jaar en dit werd Bram Ribbers. De ‘Dronken Doelman’ werd geprezen om zijn zowel voetballende als keeperskwaliteiten. Maar ook als sfeermaker in de derde helft draagt hij bij aan het uitstekende teamgeest. Verder werd er nog de topscorer benoemd en dat is Arjan van de Wolfshaar.

Als laatste werd er door de technische leiding twee aanwinsten gepresenteerd. Te weten Rob Gebbink en Remco Wolterink, zij komen beide over van KSV 2.

Inmiddels staan de spelers van KSV 4 te trappelen om weer het veld op te gaan. In verband met onderhoud aan de velden van sportpark de Bult moeten ze nog even geduld hebben. Over enkele weken zal onder bezielende leiding van trainer Hennie Wesselink hervat. Daar kan men optrainen richting van de eerste officiële wedstrijd.

Wanneer deze plaatsvindt is nog niet bekend maar hierover later meer.

Een sportieve groet,

Spelers en leiding van KSV 4