In Memoriam

Bennie overkamp

*17 juli 1947 – † 27 april 2021

Met verslagenheid hebben wij kennis genomen van het plotselinge overlijden van ons erelid en vrijwilliger Bennie Overkamp. Bennie was zeer actief binnen onzevoetbalvereniging. Diverse functies heeft hij vervuld, tot het laatst aan toe.

Hij heeft veel voor de vereniging betekend en daarvoor zijn wij hem zeer dankbaar.

Wij wensen Marianne, kinderen en kleinkinderen veel krachten sterkte in deze moeilijke tijd.

Alfons Spexgoor

* 28 januari 1954 – † 15 januari 2015

Op donderdag 15 januari 2015 is ons lid en oud-voorzitter Alfons Spexgoor onverwacht overleden. In de twintig jaar die hij als bestuurslid – waarvan 15 jaar als voorzitter – bij onze voetbalvereniging betrokken was, hebben we Alfons leren kennen als een zeer gedreven persoon met een grote betrokkenheid voor de club.