Over KSV

De voetbalvereniging KSV (Kombinatie Sportleven Vragender) is opgericht op 15 januari 1935. Vragender is een van de vijf kerkdorpen van Lichtenvoorde in de Gemeente Oost Gelre. De oorspronkelijke naam was Voetbal Vereniging Vragender (VVV), maar deze is in 1964 veranderd in KSV.

Kijk op de pagina Historie voor meer informatie over de historie van KSV.

De vereniging
In seizoen 2015-2016 telt KSV Voetbal 278 leden (134 senioren, 84 jeugd, 61 niet-spelend). Er wordt  in competitieverband gespeeld in:

• 5 herenteams
  • 2 damesteams in combinatie met Erix uit Lievelde
  • 7 jeugdteams, waarvan de JO-13 in combinatie met Erix uit Lievelde

Het eerste elftal van KSV speelt in de klasse 4C van KNVB district Oost.

De vereniging wordt geleid door een 11-tal fanatieke bestuursleden. Voor meer informatie over het bestuur kunt u terecht op de pagina Bestuur.

Huishoudelijk reglement

Op de pagina Huishoudelijk reglement is het reglement te downloaden zoals vastgesteld is op de jaarvergadering van 24 september 2010.

Ereleden

Naar aanleiding van het vaststellen van ons Huishoudelijk Reglement op de jaarvergadering van 24 september 2010 hebben we enkele leden tot Erelid benoemd. Kijk op de pagina Ereleden voor meer een informatie.

Sportpark “De Bult”
KSV speelt haar thuiswedstrijden op het Sportpark ‘De Bult’ aan de Kapelweg 17 in Vragender.

Op de pagina Accommodatie vindt u voor meer informatie over de accommodatie van KSV.

Clubkleuren
De clubkleuren van KSV zijn een groen/wit shirt, zwarte broek en witte kousen.