Erix/KSV JO7-1 (mini-pupillen)

Achterste rij v.l.n.r.: Jorn Lageschaar, Jake Wolterink en Mees Tiggeloven; Voorste rij v.l.n.r.: Jur Molders, Duuk Nijrolder en Chiem van Bree. Op de foto ontbreken Lenn Molders en Lorin te Poele.

Sinds een aantal seizoenen geven we trainingen aan minipupillen. Minipupillen zijn kinderen van 5 t/m 7 jaar, die graag vrijblijvend willen kennismaken met het voetbal. De minipupillen trainen op de zaterdagochtend in Lievelde samen met de jeugd van Erix, maar ze hoeven nog geen lid van de vereniging te worden. Daardoor is het goed te combineren met bijvoorbeeld zwemles. Afhankelijk van de aantallen wordt er ook deelgenomen aan een zelf georganiseerde 4-tegen-4 competitie met onze buurtverenigingen.

training/wedstrijd Mini-pupillen

Zaterdag: 9:30 tot 10:30 uur (Petra Stevens)
Locatie: v.v. Erix Lievelde.

Spelregels Mini-pupillen

De spelregels zijn te downloaden via de volgende link:

Voor vragen omtrent de Mini-F kunt u contact opnemen met:

• Jorrit Spexgoor (06-22723674)
  • Eric Ressing (06-30102794)