Nieuws – Jeugd

Teamindeling jeugd 2023-2024

Het afgelopen seizoen is wederom erg succesvol verlopen. Hopelijk kunnen we deze goede lijn doorzetten richting volgend seizoen. We zijn daarom alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het komende seizoen.

Net als afgelopen seizoen doen we dit in samenwerking met Erix. We willen deze goede samenwerking graag voortzetten en hebben wederom alle teams gecombineerd.

De teamindeling is inmiddels rond en de trainers- en leidersindeling ook bijna. Hiervoor willen we alle vrijwilligers wederom hartelijk danken, want zonder trainers en leiders kan er niet gevoetbald worden door onze jeugd.

Op dit moment hebben we nog enkele openstaande vacatures. Mocht je iemand kennen voor wie deze vacature op het lijf geschreven is dan horen wij dit graag.

Onderstaand staat de link voor de definitieve indeling van de teams én de trainers/ leiders voor het seizoen 2022-2023.

2023-2024 Teamindeling

2023-2024 Trainers-Leiders

Zowel de data voor het start van het seizoen als de trainingstijden worden later gecommuniceerd.

Mochten er vragen zijn, meld ze bij de technische commissie (Eric Ressing en Frank Harmelink).

Voor nu een goede zomer gewenst!

Een sportieve groet,

Jeugdbestuur Erix & KSV

Meetrainen bij jeugd KSV/Erix voor niet-leden

Kijk je elke week al voetbal op tv en/of bij je vrienden of vriendinnen en denk je dan weleens: dat wil ik ook? Leuk! Het kan zijn dat je nog een beetje twijfelt of je al lid wil worden van een voetbalvereniging. Dat snappen we.

KSV Voetbal en vv Erix Lievelde willen je graag laten kennismaken met de sport zodat je kunt kijken of het iets voor je is of niet. In mei kun je kosteloos en vrijblijvend meetrainen bij de jeugd van onze verenigingen.

Als je dit leuk lijkt, dan kun je contact opnemen met de secretaris van het jeugdbestuur, Luuk Molenveld. Telnr: +31 6 20500249

Het jeugdbestuur zal afhankelijk van je leeftijd en beschikbaarheid kijken wanneer en bij welk team je mee kunt komen trainen.

We zien je graag op het voetbalveld!

Sportieve groet,
Jeugdbestuur KSV Voetbal en Vv Erix

Huistoernooi 2023

Het huistoernooi van KSV Voetbal vindt plaats op zaterdag 10 juni 2023. Zet deze datum alvast in je agenda voor de gezellige en sportieve afsluiting van het seizoen 2022/2023.

Het eindtoernooi is dit jaar weer als vanouds voor zowel de jeugd als de senioren.

Meer informatie volgt binnenkort.

Scholierenvoetbaltoernooi terug in april

Beste trainers/leiders,

Aangezien de basisscholen helaas niet meer volledig willen meewerken aan het schoolvoetbaltoernooi dat jaren is gehouden, hebben Remco van Leeuwen, Mazzel Jongerenwerk en De Graafschap Verbindt besloten om dit zelf op te pakken onder een iets andere opzet:

Het Scholierenvoetbaltoernooi Oost Gelre.

Dit vindt plaats op woensdag 5 april voor groep 5&6 en een week later op woensdag 12 april voor groep 7&8. Beide middagen duren van 15.00 t/m 18.00 uur. Het toernooi wordt gehouden bij Longa’30 in Lichtenvoorde.

Zouden jullie dit binnen jullie teams willen delen zodat we zoveel mogelijk teams en aanmeldingen krijgen? Het is juist leuk als kinderen niet per se met hun team meedoen, maar met vriendjes, vriendinnetjes, buurt of klasgenoten.

Opgeven kan per e-mail via scholierenvoetbaloostgelre@gmail.com

Bij voorbaat dank.

Voetbalkamp 2023

Hallo ouders/ verzorgers van de JO10 tm JO13.

Het voetbalkamp zal dit jaar plaatsvinden van vrijdagavond 26 mei t/m zondag 28 mei (Pinksteren).

Meer informatie volgt nog.

Het jeugdbestuur.

Ouder