Balans eerste seizoenshelft KSV4 op spectaculaire wijze opgemaakt

VRAGENDER – Op zaterdag 26 januari trad KSV 4, de trots van KSV, aan voor een evaluatie van de eerste seizoenshelft. Er is in deze donkere dagen niet gekozen voor een trainingskamp naar een exotisch oord, maar een avondvullend programma in eigen land. Deze avond, waarbij de voltallige selectie aanwezig was!, werd afgetrapt in de kantine van KSV om zodoende ook de kas te spekken. Onder het genot van een drankje werden ons de harde cijfers geëtaleerd in de vorm van een multiple-gok quiz. Hieruit zijn de volgende punten naar voren gekomen:

Veel mogelijke verbeterpunten in de verdediging, het middenveld, de aanval en op de bank.
Nú al man van het seizoen: Job Spijkers, hoofdrolspeler van het legendarische feest Grep-Fest Vol. 1 te Overkamp.

KSV 4 zal de tweede seizoenshelft opportunistischer moeten gaan voetballen. De leider Bas Lageschaar nam de term hotseknotsebegoniavoetbal in de mond, om de speelstijl concreet te omschrijven.

De quiz werd op slinkse wijze gewonnen door Groep 3, met als teamcaptain Bram Ribbers (zie foto). Er werd hem door de organisatie een t-shirt overhandigd met bedrukte teamfoto van het elftal, KSV 4. “Dit is een waardige aanvulling op mijn karige garderobe”, aldus Bram.

De avond werd voortgezet met een teambuildingsactiviteit. De 27 man sterke selectie vertrok richting Enschede om aldaar in harmonie de avond af te sluiten. Terugkijkend op het succes van deze avond is een goede start van de 2e seizoenshelft onontkoombaar.

De trots van KSV voetbalt op zondag 10 februari om 11:00 uur (CET) zijn eerste wedstrijd. Een spannende uitwedstrijd tegen de nummer 4 op de ranglijst, ‘t Peeske 4 in Beek gemeente Montferland. De veldbetreding belooft een schouwspel worden, in de vorm van een koeiendans, aangezien de selectie staat te popelen om de bal weer te laten rollen.

Teamcaptain Bram Ribbers,
van het winnende team.