Jeugdscheidsrechters gezocht!

Zonder scheidsrechter geen wedstrijd, dat is duidelijk. Na een lange coronastop staan we aan de vooravond van hopelijk een volledig, nieuw voetbalseizoen!

Voor de jeugd van K.S.V. kunnen we op de zaterdagen altijd nog de hulp gebruiken van enthousiaste scheidsrechters, die de wedstrijden van de jeugd in goede banen kan leiden.

Momenteel hebben we bij de jeugd een groep van 10 scheidsrechters die gemiddeld 2x per seizoenshelft een wedstrijd fluiten bij de jeugd. Dit zijn wedstrijden van de O19 tot en met de jongste jeugd.

Wij, namens het jeugdbestuur, vinden het belangrijk om voor de jeugd voldoende goede scheidsrechters te hebben. Om te zorgen dat dit in de komende jaren ook het geval is zijn wij op zoek naar personen (man/vrouw) die op zaterdagen tijd en zin hebben om een wedstrijdje te fluiten. Er is voldoende mogelijkheid om rustig onderaan te beginnen, ook bijvoorbeeld bij de jongste- jeugd.

Gewoon om te kijken of het bevalt.

Mede hierdoor kan de jeugd blijven voetballen!

Dus heb je zin om af en toe een wedstrijdje te fluiten voor de jeugd, meld je dan bij:

Jorrit Spexgoor

Jorrit_spexgoor@live.nl