Teamindeling jeugd KSV/Erix

Het afgelopen seizoen zijn er door omstandigheden helaas weinig wedstrijden gespeeld. Gelukkig staat na de zomervakantie het nieuwe seizoen voor de deur waarin we de draad weer willen oppakken onder, hopelijk, gunstige omstandigheden.

We zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het komende seizoen. Net als afgelopen seizoen doen we dit in samenwerking met vv Erix. We willen deze goede samenwerking graag voortzetten en hebben daarom alle teams gecombineerd.

De teamindeling is inmiddels rond en de trainers / leiders indeling ook bijna. Hiervoor willen we alle vrijwilligers wederom hartelijk danken, want zonder trainers en leiders kan er niet gevoetbald worden door onze jeugd.

Klik hier voor de indeling van de teams inclusief trainers/ leiders voor het seizoen 2021-2022.

Voor nu een goede zomer gewenst!

Een sportieve groet,

Jeugdbestuur Erix & KSV