Tecopor Stalinrichting en Duned Workforce sponsoren nieuwe tassen KSV Voetbal

Alle seniorenleden van KSV Voetbal ontvangen de komende weken een nieuwe tas. Tecopor Stalinrichting en Duned Workforce uit Lichtenvoorde sponsoren deze nieuwe tassen.

Eigenaar Theo Everink van Tecopor en Duned Workforce overhandigde deze week de eerste tas aan Maarten Wieggers van de sponsorcommissie van KSV Voetbal. Afgelopen weekend begon KSV met uitdelen van de nieuwe tassen aan haar seniorenleden. KSV Voetbal kocht nieuwe tassen omdat de oude aan vervanging toe waren.

Tecopor is producent en leverancier van stalinrichting in de varkenshouderij. „We beschikken over een ruim standaard assortiment van varkensstalinrichting, maar ook vele specifieke ontwerpen zijn mogelijk”, zegt eigenaar Theo Everink van Tecopor, die in Vragender woont.

Duned Workforce is een werving en selectie bedrijf. „Samen met onze lokale partners in centraal en Oost-Europa bemiddelen we personeel in Duitsland en Nederland voor de agrarische-, transport- en bouwsector”, zegt Theo Everink. Hij is zowel eigenaar van Tecopor als Duned Wokrforce.

Met de sponsoring van de tassen maakt hij een mooi gebaar richting KSV Voetbal. De seniorenleden ontvingen de oude tassen in 2015. De sponsorcommissie van KSV Voetbal hoopt dat de seniorenleden ook minstens zes jaar plezier hebben van hun nieuwe tassen.