Afscheid jeugdleiders

Afgelopen vrijdag hebben we vergaderd met de jeugdleiders van KSV/Erix. We hebben tijdens deze avond afscheid genomen van enkele jeugdleiders en trainers die zich gezamenlijk heel veel uren vrijwillig hebben ingezet ten behoeve van het jeugdvoetal in Vragender en Lievelde. Vele avonden stonden zij op het veld om training te geven en op zaterdag waren ze van de partij om te coachen. Voor onze club zijn zij van cruciaal belang geweest. Gelukkig zijn er afgelopen seizoen ook weer een aantal nieuwe jeugdleiders en train(st)ers begonnen om het stokje van hen over te nemen.

Via deze weg willen wij Ruud, Allison, Jan, Marthijn, Barry, Ivar, Ruben, Daan en Youri nogmaals hartelijk danken voor hun inzet de afgelopen jaren.