Bouwbedrijf Gierkink BV sponsort nieuwe shirts KSV 3

Uit handen van Luc Wiegerinck van bouwbedrijf Gierkink BV uit Vragender ontving aanvoerder Mathijs Klein Gebbinck van KSV 3 afgelopen zondag 2 oktober hun nieuwe shirts.

Bouwbedrijf Gierkink BV is al enkele jaren sponsor van KSV 3 waar broers Nick en Luc Wiegerinck in spelen. Zij zijn evenals hun broer Danny en vader Clemens werkzaam voor Bouwbedrijf Gierkink BV. „Toen KSV vroeg of we de nieuwe shirts van KSV 3 wilden sponsoren, hoefden we niet lang na te denken. Voetbal zorgt voor verbinding in Vragender en wij dragen daar graag ons steentje aan bij”, zegt Clemens Wiegerinck. Hij voetbalde zelf jarenlang in KSV 5 en treed regelmatig op als scheidsrechter voor KSV.

Bouwbedrijf Gierkink is een erkend bouwbedrijf voor het bouwen van woningen, bedrijfshallen en agrarisch gerelateerde gebouwen. Zij staan zowel in als buiten de Achterhoek bekend vanwege hun vakmanschap. KSV 3 speelde haar eerste wedstrijd in de nieuwe shirts met 2-2 gelijk tegen sportclub Silvolde 5.

KSV 3 in hun nieuwe shirts.
Joop Kroezen van de sponsorcommissie van KSV Voetbal (rechts) overhandigt sponsor en speler Luc Wiegerinck een bloemetje voor de sponsoring van de nieuwe shirts. Aanvoerder Matthijs Klein Gebbinck (links) van KSV 3 is blij met de nieuwe shirts.