Erix / KSV bedankt!

Bij deze wil ik van de gelegenheid gebruik maken om een dankwoord te plaatsen voor de jaren dat ik de dames van Erix / KSV 2 heb mogen begeleiden. Onlangs, tijdens de afsluiting van het afgelopen seizoen, heb ik de dames aangegeven een fijne periode van 4 seizoenen te hebben mogen meemaken. Telkens hebben we bovenin meegedraaid, helaas net niet voldoende voor een kampioenschap. Echter, toen ik begon aan de klus, was het doel om het plezier terug te brengen in het team. En daarin zijn we met z´n allen wel in geslaagd. Dat we daarnaast ook nog eens leuk voetbal op het veld lieten zien, was daarnaast een mooie bijkomstigheid. Aan alles komt een eind en zo had ik in het voorjaar al aangegeven te gaan stoppen en graag met een goed gevoel afscheid wilde nemen. De dames hebben er voor gezorgd dat dit dan ook gerealiseerd werd met een prima laatste seizoenshelft. Daarvoor heb ik de dames dan ook bedankt. Daarnaast wil ik ook de dames van het 1e bedanken voor hun inzet bij het 2e. Ik loop al heel wat jaren mee in het damesvoetbal, maar nog lang niet overal is de samenwerking tussen de teams zo goed als bij Erix / KSV. Een woord van dank ook aan de VIT dames en overige dames, die ook hun vrije tijd in hebben willen leveren om het 2e te helpen bij de wedstrijden. Top dat zoiets kan. In de 4 seizoenen heb ik me daarnaast ook altijd thuis gevoeld, bij zowel Erix als KSV. Daarmee wil ik maar aangeven dat iedereen trots mag zijn op al die vrijwilligers binnen de verenigingen die er elke keer maar weer zijn om het iedereen naar het zin te maken. Ik heb het in ieder geval als zeer positief ervaren hoe men zich bezig houd met de club. Bedankt hiervoor. Om niemand tekort te willen doen zal ik niet met namen gaan strooien, want iedereen die zich bezig hield met dames 2 wil ik daarvoor bedanken, van vlaggen tot tenue wassen, maar een groot woord van dank richt ik ook op Kobus te Brake. Iemand die zich met ziel en zaligheid inzet voor de club en waar ik heel goed mee heb kunnen samenwerken. Bijgevoegd nog de foto van de afsluitingsavond van een mooi stel. Het kenmerkte de sfeer en met weemoed neem ik dan ook afscheid. Ik kom zeker nog wel eens een kijkje nemen bij zowel Erix als KSV, ook wanneer de dames een keer moeten spelen. Bedankt allemaal en het ga jullie goed!!!

Groeten, Ronald Hummelink.