Gelijkspel na zware wedstrijd bij FC Winterswijk

Na de aftrap om 15.15 uur kwamen er meteen al 2 grote kansen voor de felle tegenstander die gelukkig niet werden afgemaakt. Na een snelle counter werd spits Lars Gierkink neergehaald en gaf de scheidsrechter een terechte penalty die Niek Berendsen goed afmaakte. De volgende paar minuten waren we fel en onze moeite werd beloond door een geweldige kopbal van Daan Ribbers, nadat de bal over iedereen heen vloog uit een goede corner van Niek. De rest van de eerste helft hielden we het achterin goed dicht en gingen met een comfortabele 0-2 de kleedkamer in. Na rust was FC Winterswijk veel feller op de bal. We verloren duels en na een misverstand tussen verdediger Jaap en keeper Simon werd het 1-2. Lange tijd bleef het nog goed gaan, maar ze kregen steeds meer vrije trappen voor het strafschopgebied nadat een speler van Winterswijk niet meer verder kon en van het veld moest worden gedragen. De vrije trappen gingen rakelings langs de goal en alles leek alsnog goed te komen, maar in de laatste minuut vloog er alsnog een bal perfect in de kruising. We konden nog aftrappen en snel scoren, maar helaas lukte dit niet en de eindstand was dus 2-2. Kans op het kampioenschap is er nog, maar het gaat zeker lastig worden door deze verloren punten. De beslissende wedstrijd is zaterdag 8 december om 14.30.