KSV 1 speelt zondag om 14.00 uur in Etten

KSV 1 speelt aanstaande zondagmiddag om 14.00 uur de nacompetitie wedstrijd in en tegen Etten. KSV heeft Etten verzocht de wedstrijd te verplaatsen naar 12.00 uur zodat de spelers op tijd terug zijn voor de kermisoptocht van 14.30 uur. Etten wil hier echter niet aan meewerken.

KSV moet zondag winnen om lijfsbehoud in de vierde klasse veilig te kunnen stellen. Bij winst gaat KSV door naar de volgende ronde, waarin het zondag 17 juni speelt tegen de winnaar van het duel SVBV – Neede. De winnaar van het duel op zondag 17 juni speelt komend seizoen in de vierde klasse. De verliezer degradeert of blijft in de vijfde klasse. Wanneer KSV aanstaande zondag in Etten verliest daalt het af naar de vijfde klasse.