KSV/Erix JO13-1 wint 7-2 van Longa

KSV/Erix JO13-1 won vandaag met 7-2 van Longa ’30 JO13-5.

KSV/Erix JO13-1 begon goed aan de wedstrijd. Binnen drie minuten stond de thuisploeg met 1-0 voor. KSV/Erix was de betere ploeg in de beginfase. Longa kwam er niet aan te pas. Binnen vijf minuten leek het 2-0 te worden. Maar de scheidsrechter keurde het doelpunt af omdat Ben buitenspel stond. Daarna verslapte KSV/Erix. Uit een hoekschop kwam Longa plotseling op 1-1. Vervolgens ontstond een rommelige wedstrijd met veel balverlies aan beide kanten. Passes kwamen niet meer aan. Vlak voor rust herpakte KSV/Erix zich. Bart scoorde de 2-1.

In de rust vertelde de leiding dat KSV/Erix haar eigen spel weer moest gaan spelen en niet mee moest gaan in het spel van Longa. Binnen vijf minuten scoorde Bink de 3-1. Toen was het verzet van Longa gebroken. KSV liep uit naar 7-1 door doelpunten van Bink, Teun en Ben. Vlak voor tijd scoorde Longa uit een counter de 7-2.

Dankzij deze overwinning klimt KSV/Erix naar de derde plek op de ranglijst. Aanstaande zaterdag is KSV/Erix vrij. Zaterdag 28 oktober speelt KSV/Erix om 11.15 uur in Zieuwent tegen RKZVC JO13-2G, de nummer elf op de ranglijst.