Jaarvergadering uitgesteld en update coronaprotocol

De jaarvergadering van KSV Voetbal, die normaal in oktober plaatsvindt, gaat voorlopig niet door in verband met corona. Alle leden krijgen binnenkort een mail hierover.

Ook is het coronaprotocol van KSV geüpdatet. De wijzigingen:

De belangrijkste speerpunten zijn:

-De bezoekende teams kunnen gebruik maken van kleedkamers en douches, maar kunnen geen gebruikmaken van de kantine.

-De bezoekende teams kunnen bij binnenkomst vanaf het ballenhok in onze accommodatie aan de linkerkant zien welke kleedkamers zij mogen betreden. Kleedkamers 4-5 en 6 zijn voor onze tegenstanders en kleedkamers 1 en 2 zijn voor KSV.

De spelers en speelsters die woonachtig zijn in het dorp dienen na de thuiswedstrijden zich thuis te douchen tenzij er plek is door weinig thuisspelende teams.

Uitspelende teams van KSV kunnen zowel voor als na de wedstrijd geen gebruik maken van de kantine.

Bij het vervoer naar uitwedstrijden moet iedereen zelf voor een mondkapje zorgen en dit is verplicht vanaf de leeftijd van 13 jaar en ouder.