KSV Dames 7×7 KAMPIOEN!

Dit seizoen begon KSV voor het eerst met een dames 7-tal en met succes! Ingedeeld in een poule met vier andere teams, stonden vijf speelavonden op het programma.

Vanaf het begin wisten de dames met de top mee te draaien. Daardoor begon de laatste speelavond – vrijdag 16 november – met een nipte voorsprong op concurrent Meddo. Net zoals de andere speelavonden, ging de eerste wedstrijd niet vanzelf. Het heeft eeeven wat tijd nodig om op gang te komen, zeker op deze koude vrijdagavond. Dit resulteerde dan ook in een gelijkspel tegen MEC/Bredevoort. We hielden het spannend…

Gelukkig wisten de dames zich goed te herpakken en wonnen met 2-0 van Erix. Wekelijks trainen we met elkaar, maar op vrijdagen is het vooral een strijd tegen elkaar. Ook van Ruurlo werd gewonnen, zij het met een schamele 1-0 overwinning.

Na rust stond de kraker op het programma: Meddo. Echter, het bleek niet meer zo spannend te zijn. Meddo had zich eerder deze avond al verspeeld, waardoor na enig rekenwerk blijkt dat de dames al kampioen zijn! Uiteraard waren wij nog steeds gebrand om het Herbstmeisterschap in te luiden met een klinkende overwinning. Na 2 minuten lag de bal al in het net. De score werd verdubbeld en na het verlossende fluitsignaal mochten de dames zich Herbstmeister noemen onder toeziend oog van vele supporters (van andere clubs)!

Na lovende woorden van leider Suzan over de prestaties tot dusver, werd het kampioenschap nog tot in de late uurtjes gevierd!

Via deze weg willen wij graag ook onze sponsoren – Café Overkamp en Hofstee de Vennebulten – bedanken voor het beschikbaar stellen van onze tenues en de kater van vanmorgen.

Een mooie afsluiter van de najaarscompetitie. Op naar de volgende competitie!