KSV JO17 krijgt pak slaag in Bredevoort

Zaterdag 14 april mochten wij als trotse koploper aantreden tegen MEC/Bredevoort onder 17. De eerste helft begonnen we redelijk, maar na een klein kwartier kwamen we op een 1-0 achterstand. Ondanks deze tegenslag zochten we de naar de gelijkmaker en die kwam er bijna. Na een goeie combinatie tussen Yvar en Bas, schoot laatstgenoemde helaas kiezelhard op de paal.

Na een half uur spelen ging het compleet mis. Binnen een tijdsbestek van 10 minuten stond het ineens 5-0 voor MEC/Bredevoort. Na rust hadden we niks meer te verliezen, daarom speelden we de tweede helft één op één achterin. Dit resulteerde in een aantal kansjes voor ons, maar meer ook niet. MEC/Bredevoort liep uit naar een 7-0 voorsprong. Met nog tien minuten op de klok redde Bas de eer voor ons met een mooie goal.

Door deze nederlaag zijn we helaas koploper af. Ondanks dat roepen we jullie op om ons a.s. zaterdag te steunen in de thuiswedstrijd tegen Meddo. De wedstrijd begint om 14:00, wees op tijd en neem je stem mee!