KSV verliest van koploper TVO

KSV verloor afgelopen zondag met 2-1 van koploper TVO in Beckum. Tim Minkhorst scoorde het doelpunt van KSV. De nederlaag was onverdiend, gezien het spelbeeld had er veel meer ingezeten voor KSV.

Vandaag stond de wedstrijd tegen de koploper op het programma. KSV moest op bezoek in Beckum bij TVO. De nummers 1 en 3 tegen elkaar. KSV begon erg goed aan de wedstrijd en had de hele eerste helft het veldoverwicht. Al na 2 minuten was daar de eerste goede kans namens KSV, een vrije trap werd maar net naast geschoten door Walter Overkamp.

KSV bleef goed combineren, TVO had hier geen antwoord op. De voorsprong bleef echter uit. KSV creëerde vervolgens nog een aantal kansen. In blessuretijd van de eerste helft kwam TVO uit het niets op voorsprong. De thuisploeg benutte haar eerste kans. Gezien het spelbeeld was dit totaal niet verdiend.

Na de thee kwam TVO sterk uit de startblokken. KSV had daarentegen meer moeite met de tegenstander dan in de eerste helft. Na 10 minuten paste KSV haar eerste wissel toe. Twan Jurjus verliet het veld, Rick Tanck viel in. TVO werd gevaarlijker en was duidelijk op zoek naar een tweede doelpunt. Na een kwartier verdubbelde TVO de score. Een bal werd voorgegeven en kon vrij worden ingekopt, 2-0.

Kort hierna werd de moegestreden Tom Ribbers gewisseld. Stan Gunnewick was zijn vervanger. KSV gaf het na de 2-0 niet op en bleef zoeken naar een aansluitingstreffer. In het laatste kwartier was KSV er vier keer dichtbij, maar een aansluitingstreffer bleef uit. Tot dat in blessuretijd de bal bij Tim Minkhorst voor de voeten kwam en hij de 2-1 op het scorebord zette. Helaas kwam deze treffer te laat en was dit ook de eindstand. Erg jammer, KSV gaf weinig weg en had meer verdiend vandaag. Met het volste vertrouwen gaat KSV aanstaande zondag op bezoek in Lievelde, bij Erix. Om 14.00 uur is de aftrap. Hopelijk, tot dan.