Laatste competitiewedstrijd KSV 1 en afscheid spelers en staf

A.s. zondag 21 mei 2023 speelt KSV 1 haar laatste competitiewedstrijd van dit seizoen tegen Ulftse Boys. KSV is veroordeeld tot het spelen van nacompetitievoetbal om via deze weg nog een jaar spelen in de vierde klasse af te dwingen.

Bij winst van KSV en gunstige resultaten op de andere velden kan KSV nog één ronde overslaan en speelt het twee in plaats van drie wedstrijden.

Aankomende zondag betekent ook het afscheid van een aantal spelers en stafleden in competitieverband. Hier willen we dan ook graag afscheid van nemen.

Teun Lageschaar, Erwin van de Wolfshaar, Marijn Visser en Timo Ubbink zullen al spelend afscheid nemen. Voor Ruben Klein Gebbinck is dit door een blessure helaas niet mogelijk. Ruben doet een stapje terug, maar hopelijk zien we hem in de toekomst nog terug!

Daarnaast nemen we ook afscheid van onze hoofdtrainer Jan Willem Rutgers en assistent-trainer en leider Ruud Weenink.

• Erwin Van de Wolfshaar – 17 seizoenen KSV 1 (4 seizoen sv Grol 1)
  • Teun Lageschaar – 14 seizoenen KSV 1
  • Marijn Visser – 11 seizoenen KSV 1