Nieuwe shirts en tassen voor KSV 35+

KSV 35+ ontving vrijdagavond 14 september haar nieuwe shirts uit handen van shirtsponsoren Vrijdag Kottertechniek en The Backcorner en nieuwe tassen van RIBO touch.

KSV Voetbal neemt dit seizoen voor het eerst met een team deel aan de 35+ competitie op vrijdagavond. Vrijdagavond 14 september nam KSV 35+ het in Vragender op tegen KSH 35+1, Longa ’30 35+2 en FC Trias 35+2. Ook werden de nieuwe shirts en tassen officieel uitgereikt door de sponsoren.

Joop Kroezen van de sponsorcommissie van KSV bedankte in zijn korte speech eigenaar Sander Vrijdag van Vrijdag Kottertechniek, eigenaar Jeroen Wolterink van The Backcorner en eigenaar Rick Boschker van RIBO touch voor de shirts en tassen. „Sander, Jeroen en Rick leuk dat jullie weer bij KSV komen voetballen. Geweldig dat jullie de shirts en tassen van jullie eigen team sponsoren. Vroeger waren jullie alle drie talentvol. Hopelijk hebben jullie daar nog niet te veel van ingeleverd en lukt het jullie om kampioen te worden met KSV 35+.” Dat was niet aan dovenmansoren gericht. KSV won alle drie wedstrijden en is de trotse koploper.

Sponsoren Sander, Jeroen en Rick spelen dus alle drie in KSV 35+ Bij Vrijdag Kottertechniek kan men terecht voor reparatie en onderhoud van grondverzet-, landbouw- en industriële machines en kotterwerkzaamheden. „Ook doen we de reparatie en onderhoud van tuin- en parkmachines”, geeft Sander aan.

„The Backcorner is de partyservice voor al uw buitenfeesten en partijen”, vertelt Jeroen. „Met onze mobiele barren willen wij overal waar het kan een feest neerzetten. In onze eigen ‘Achterhoek’ geeft het mooi drinken waar wij ons goed bij voelen! Met veel liefde voor onze cocktails en onze klanten maken wij er iedere keer weer een mooi feest van. Ga met ons het gesprek aan en kijk wat we voor je kunnen doen”, zegt Jeroen met een grote glimlach op zijn gezicht.

RIBO touch van Rick Boschker is een allround reclamebureau, waar men voor alle reclame-uitingen terecht kan. Van het ontwerp van een nieuwe huisstijl of logo, autobelettering en gevelaankleding tot de daadwerkelijke uitvoering van deze communicatiemiddelen. Zo levert RIBO touch onder meer de reclameborden aan KSV. „Communicatie moet je raken! Het moet zich onderscheiden, overtuigen! Reclame die raakt, is niet voor niets ons motto!” vertelt Rick.

Rick Boschker van RIBO touch, Sander Vrijdag van Vrijdag Kottertechniek, Jeroen Wolterink van The Backcorner en Joop Kroezen van de sponsorcommissie tonen trots de nieuwe shirts.

KSV 35+ ontving vrijdagavond 14 september de nieuwe shirts. KSV 35+ speelt iedere twee of drie weken vrijdagavond op een half veld drie wedstrijden 7 tegen 7 in een minitoernooitje. Iedere keer is één van de deelnemende clubs gastheer.