Stem op KSV Voetbal bij Rabobank ClubSupport-actie

KSV Voetbal vraagt al haar leden en fans om op KSV Voetbal te stemmen op de website van Rabobank voor de actie ‘Rabo ClubSupport’. Dit jaar proberen we een mooie bijdrage op te halen voor de vervanging van de dug-outs op het tweede veld.

Stemmen kan van 4 oktober tot en met 25 oktober op de website van de Rabobank. Vorig jaar nam KSV Voetbal ook deel aan de actie en ontving het een mooie bijdrage van 830 euro van de bank.  Om te kunnen stemmen moet je wel lid zijn van de Rabobank.

Het doel:
KSV Voetbal wil graag nieuwe dug-outs voor op het tweede veld. Deze vervanging ligt in het verlengde van het totale plan om de velden en bepaalde zaken daar rondom heen te vernieuwen. Zo is vorig jaar LED-verlichting geïnstalleerd en is een nieuwe beregeningsinstallatie aangeschaft. Daarmee wil KSV verder inzetten op een toekomstbestendige sportaccommodatie.