Reservegetal van start

Hallo leden van het reservegetal,

Afgelopen seizoen stond helaas in het teken van een groot aantal evenementen die geen doorgang hebben kunnen vinden. Hieronder viel ook ons geliefde reservegetal. De trekkingen hiervan vinden normaal gesproken plaats bij de thuiswedstrijden van ons 1e elftal.

Aangezien er voor het seizoen 2020 / 2021 geen trekkingen zijn geweest, hebben we als bestuur besloten om alles van het Reservegetal een jaar op te schuiven naar seizoen 2021/2022. Er zal deze keer dus niemand aan de deur komen om de inleg te verzamelen, het enige dat u hoeft te doen is hopen op iemand aan de deur met prijzengeld.

Mocht je nu denken, waar gaat dit in hemelsnaam over? Kijk dan even onder ons tabblad Jeugd/Reservegetal. Daar staat alles nog eens duidelijk uitgelegd. Denk je, daar wil ik aan mee doen! Hoor ik het natuurlijk graag.

Mark Klein Gebbink

Coördinator Reservegetal / Bingokoning