Vacatures Jeugdleiders en Jeugdtrainers KSV/Erix

Terwijl de laatste wedstrijden van het huidige seizoen nog gespeeld moeten worden en er zelfs nog enkele kampioenschappen in het verschiet liggen zijn we alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het komende seizoen. Enkele trainers/ leiders hebben na vele succesvolle jaren aangegeven om te stoppen als vrijwilliger. Dit vinden wij natuurlijk erg jammer maar het biedt ook ruimte voor nieuw trainings- en coachtalent.

We zijn voor het komende seizoen daarom opzoek naar enkele enthousiaste nieuwe jeugdtrainers en leiders voor verschillende leeftijdscategorieën. Lijkt het jouw leuk om eens per week een training te verzorgen en/of op zaterdag met de jeugd mee te gaan naar de wedstrijden dan horen wij dat graag.

Ben je enthousiast of heb je nog aanvullende vragen neem dan gerust contact op met Eric Ressing (06-46597674 ) of Gijs Spijkers (06-13154578).