Yoeri Klein Avinck voetbalkenner van Vragender

Yoeri Klein Avinck maakte zijn status als de voetbalkenner van Vragender meer dan waar tijdens de jeugdleidersfeestavond van KSV afgelopen vrijdagavond 17 mei bij café Overkamp. Hij kende alle 40 voetballers van de foto’s van Jordens Peters van Willem II tot Javier Mascherano. Ook wist hij van bijna alle 40 spelers bij welke club ze speelden. Alleen van Mascherano wist Yoeri niet dat hij tegenwoordig bij Hebei China Fortune – wie kent deze club niet – speelde.

Gijs Spijkers had een hele leuk quiz voorbereid met onder meer voetbalvragen, vragen over KSV, over Vragender en algemene kennis. Dankzij de vele goede antwoorden van Yoeri won team 1. Het jeugdbestuur wil alle jeugdleiders en jeugdtrainers bedanken voor een mooi seizoen dat nu bijna is afgelopen.

Het winnende team had veel plezier tijdens de voetbalquiz.