Koffiedames nemen na jaren afscheid bij KSV

Afgelopen zondag 26 mei tijdens de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen van KSV 1 tegen BSC Unisson 1 nam KSV afscheid van haar vaste koffiedames, Annie Wolterink en Rikie Hahné.

Jarenlang verzorgden deze dames de koffie tijdens de rust bij de wedstrijden van het eerste elftal. En of het nou binnen of buiten was, de koffie was altijd van een prima kwaliteit. Nu de dames hebben aangegeven te willen stoppen, heeft het bestuur gemeend hier even aandacht aan te moeten besteden. De dames kregen uit handen van de voorzitter Jan van de Wolfshaar een fraai boeket bloemen aangeboden als blijk van waardering voor hun jarenlange trouwe inzet voor de voetbalvereniging. Bovendien kregen ze een warm en spontaan applaus van de vele aanwezige supporters.