Stem op KSV Voetbal bij Rabo ClubSupport actie

KSV Voetbal vraagt al haar leden en fans om op KSV Voetbal te stemmen op de website van Rabobank voor de actie ‘Rabo ClubSupport’. Dit jaar proberen we een mooie bijdrage op te halen voor de vervanging van onze LED-verlichting.

Stemmen kan van 5 oktober tot en met 25 oktober op de website van de Rabobank. Vorig jaar nam KSV Voetbal ook deel aan de actie en ontving het een mooie bijdrage van 550 euro van de bank.  Om te kunnen stemmen moet je wel lid zijn van de Rabobank.

Het doel:
KSV Voetbal wil graag de huidige verlichting vervangen door LED omdat dit duurzaam en toekomstbestendig is. Op het eerste veld is nog geen verlichting aanwezig en daardoor kan daar nog niet worden getraind. Om het tweede veld minder te belasten met trainingsuren willen we ook zorgen voor verlichting op het eerste veld, waarbij KSV dan gelijk kiest voor duurzame LED-verlichting. Een mindere belasting van het tweede veld zorgt voor verbetering van de veldkwaliteit.